Reklamacje i Gwarancje

  1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta:
    • naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt,
    • gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego,
    • gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem,
    • reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny: kliknij tu aby pobrać formularz.
  3. Dołącz do przesyłki z reklamowanym produktem (wraz z pełnym wyposażeniem) następujące dokumenty:
    • wypełniony formularz reklamacyjny
    • dowód zakupu lub jego kopię, kartę gwarancyjną (w przypadku jej wydania), dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontakt np. telefon, mail.
    Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia.
  4. Przesyłkę odeślij do nas na adres:
    Magazyn Tenisa Sp z.o.o
    Ul. Wolska 84/86
    01-141 Warszawa
    z dopiskiem „Reklamacja”
  5. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy reklamować także w sklepie, w którym dokonano zakupów.
  6. Wszelkie informacje dotyczące złożonej reklamacji kierowane będą na podany przez Państwa w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. Zapytania o status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres: reklamacje@magazyntenis.com.pl.

Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel